عاشقان فرهاد مجیدی

عاشقان فرهاد مجیدی

من ان گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی ابی ولی با ذلت و خاری پی شبنم نمیگردم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


فتح الله زاده: ۱۰ تا هم فوروارد بگیریم باز هم مجیدی نمی شود/ به فرهاد گفتم تو بیا ، اصلا قراردادت را

مدیرعامل استقلال درباره آخرین شرایط فرهاد مجیدی گفت:« همان طور که از قبل هم من و هم آقای قلعه نویی گفتیم به نظرمان حضور فرهاد در تیم به همه ما کمک می کند. هم برای استقلال و هواداران خوب است هم برای خود فرهاد. به هر حال ما امسال برای جام های مهمی می جنگیم و همگی دوست داریم که فرهاد با پیراهن استقلال فوتبالش تمام شود. او بازیکن مورد علاقه ما و هواداران است و باید خیلی شایسته فوتبالش به پایان برسد.»

فتح الله زاده درباره جذب چند مهاجم برای تیم هم می گوید:« به هر حال این تشخیص سرمربی تیم است که ما در خط حمله نیاز به تقویت داریم. به همین دلیل هم سعی کردیم نقاط ضعف مان را برطرف کنیم. با این وجود جذب این بازیکنان خللی در بازی کردن یا نکردن مجیدی ایجاد نمی کند. او یک بازیکن خاص است و حتی اگر ۱۰ مهاجم هم بگیریم ، شرایط فرهاد فرق می کند. تازه این قدر هم بازی های مختلفی داریم که مشکلی از بابت بازی برای بچه های مختلف ایجاد نمی شود.»

او با تقدیر از سرمربی تیمش برای دعوت از مجیدی می گوید:« ببینید امسال استقلال با همیشه یک فرق بزرگ دارد. ما واقعا با دشواری و همدلی جمعی  داریم کارها را پیش می بریم درحالی که هنوز هیچ کمکی دریافت نکردیم. امیر قلعه نویی ایده خوبی دارد که می خواهد استقلال در سالی که دوستی و همدلی در آن موج می زند ، می خواهد از همه پتانسیل تیم برای موفقیت و شادی دل طرفداران استفاده کند. به هر حال همه ما استقلالی ها یک گمشده داریم و آن سومین ستاره روی پیراهن  و قهرمانی لیگ قهرمانان آسیاست که شک ندارم اگر فرهاد در کنارمان باشد و او هم با تیم و طرفداران دست یاری بدهد ، قطعا این بار یورشی همه جانبه به سمت این ستاره خواهیم داشت.»

البته مجیدی در حرف هایش نکاتی را به مدیر استقلال گفته و از چند نکته گلایه داشته است . فتح الله زاده در این باره می گوید:« راستش قرار شده فرهاد بیاید تهران تا در این باره مفصل حرف بزنیم اما نکاتی هم از طریق یکی از دوستانش به ما گفته مثلا اینکه می خواهد کلاس های مربیگری اش هم پیگیری کند که ما هم مخالفتی از این بابت نداریم .  یا مثلا بحث مدت قرارداد که من با خنده گفتم تا وقتی که گیربکست بکشد با ما می مانی . تو بیا و روی فرم باش ما قراردادت را ۱۰ ساله می بندیم. بعد هم اینکه او خداحافظی کرده بود حالا ما گفتیم به خاطر هاداران به تیم برگرد و فوتبالت را اینجا تمام کن. و الی که ما نمی خواهیم برایش محدوده زمانی مشخص کنیم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: houman.shayan تاريخ: جمعه 24 آذر 1391برچسب:مجیدی,عکس,اخبار,مطلب,حاشیه,فرهاد مجیدی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

salam houmanam 17 salame injaro vase tamame ssihaye iran sakhtam makhsoosan asheghaye capitan farhad

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to farhadeesteghlali.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com